Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vuxenpoäng


Helgen var bra, missade dock Melodifestivalen, eller fick kolla utan ljud hemma hos Jocke. Hehe.. Ida kom till mig och jag fixade klart mig och vi hann se lite av Melodifestivalen innan vi, Jennie och Elin drog ut till grabbarna i Skogstorp. Musiken var på max, och det var bara att sätta igång och dricka. Blev lite ölspel, lite dans och massa kort innan taxibilarna kom och hämtade oss för att ta oss in till O'Learys. Ännu mer dans och alkohol, roligt hade vi de. Tack alla för en bra kväll!

F: "alltså inte för att skryta eller så, men på Whiteroom.."

Haha, jag höll på att avlida av skratt!

Morgonen efter vaknade jag upp vid 11 tiden tror jag av att mamma ringde, började svära för att jag missade Melodifestival-reprisen och fick ploga mig hemåt i klackar. Oskönt! Resten av dagen blev det tv, några omgångar sovstunder och McDonald's!

Idag har jag varit snorig, haft ont i magen och även en lätt kansla av illamående. Hoppas att jag inte åker på något skit nu bara! Har även fixat hemförsäkring nästan helt själv, vuxenpoäng! Försökt fixa adressändring, och kollat laptop. Nu står det ett par tomma kartonger som bara väntar på att bli packade! Spännande och nervöst!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej gumman!! Vi har köpt vagn redan, köpte det för ganska längesen.. men gulligt att du frågade.. :) och du, det står några tomma kartonger här också, så när du ändå håller på sen så kan du ju komma förbi här och hjälpa oss att packa ner.. ;) älskar dig! <3

2010-02-23 @ 15:02:05
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0