Blogg listad på Bloggtoppen.se

Storm


Vilket satans äckelväder! När jag gick upp idag och tittade ut genom fönstret kändes allt bara blä, jag ville genast gå tillbaka till den varma sängen, burra ner mig och vakna när det är solsken ute! Men önska kunde man ju, istället blev det att dra på sig kläder och knalla ner till stan i stormen, har aldrig varit så äckligt kall i ansiktet!
Min korta promenad kändes som att bestiga Mount everest ungefär kan jag tänka mig. Inhandlade iallafall min förbannade alkohol inför kvällens fest i Skogstorp, gled även in på Apoteket och köpte mera nässpray och hittade en söt klänning som förmodligen ska invigas ikväll på H&M.

Nu är jag hemma igen, kall och blöt! Dags att börja småfixa sig snart, platta håret lär ta sin lilla tid idag!
Och mina ögon är småröda sen jag låg och snyftade till "P.S I love you" inatt, sorgligt värre!
Går något bra idag eller? Hoppas på en bra kväll iallafall, och med lite tur och övertalning kanske jag till och med kan få se på när Crucified Barbara lirar ikväll i Melodifestivalen :)


Elin: Vad ska du göra imorgon?
Alexis: Jag tänkte halvdö bara, du?
Elin: Tänkte att du skulle följa med till Västerås
Alexis: Nej, då dör jag helt
Elin: Okej vi ses i graven då
Alexis: Det gör vi!

Puss, ha en fin lördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0