Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snörvel, host och panik.


God kväll! Verkar som att för varje morgon jag vaknar upp - ju snorigare är jag. Idag hade jag lite mer ont i halsen också och för en liten stund kände det som att febern skulle smyga sig på. Men tur i oturen så försvann den känslan rätt snabbt! Jag vill knappast konka på flyttkartonger och vara sjuk, det känns inte alls lockande.

Undrar förövrigt vart mina lovade flyttkartonger tagit vägen? Har min pappa glömt bort det eller han kanske tycker att jag kan packa i natt :) Det går ju, men mycket roligare med musik som fyller lägenheten samtidigt!
Börjar få lite småpanik, inte mycket som jag packat än! Men det löser sig nog, får slänga i allt hullerombuller i värsta fall.



-
Varför finns det äckliga människor som tror att tjejer går med på allt? Jag har haft en kille på min msn lista i ett par år, pratat ett par gånger men vet egentligen inte mer än att han bor i Stockholm. Igår fick jag det värsta förslaget jag någonsin hört: Jag skulle få 7000 kr om jag gav hans kompis (som var i något afrianskt land och jobbade) en camshow. Jag menar, hur fick han för sig att jag skulle ställa upp på en sån sak? Och om det kändes obekvämt behövde jag inte visa ansiktet. Right, för det är ju ansiktet det är obehagligt att visa? Jisses. Om jag så fick en miljon skulle jag aldrig göra det, tragiska människor det finns alltså. Han är som tur var blockad och borttagen från min lista, så behandlar man inte mig helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0