Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snart färdigpackad=)


Nu är det inte mycket kvar att packa, känner mig riktigt duktig och svettig efter ett par timmars hårt arbete nu.
Började direkt när jag gick upp och har packat resten av kläderna, och de mesta annat också, och även dammsugit lite på dom ytorna som blev tomma och hade samlat på sig damm..blä.

Jag har även samlat ihop mina viktiga papper och lagt dom i plastfickor som ska in i "viktiga papper"-pärmen.
Tycker att det har gått riktigt bra, men får väll se var mamma säger om saken, kanske får packa om allt igen, hehe. Imorgon ska jag hämta nycklarna till min nya lya, försöka hitta en present till Elin och senare på kvällen dra till Elin för tacos och utgång. Funderar på om jag hinner för de första, och om jag ska dricka för de andra..?
Om jag skiter i det kan jag ju fixa massor på lördagen också, men vore skönt med en liten paus och klä upp sig i annat än träningsoverall och lägga lite smink i fejset och gå ut och dansa med mina vänner!

Har jag sminkar mig två gånger de senaste 10 dagarna? Det stämmer nog. Dags att fräsha upp sig fasiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0