Blogg listad på Bloggtoppen.se

Smells like rock'n roll.


God eftermiddag! Här sitter jag i pyjamas och dunkar bra musik. Är totalt inne på Emil Bulls nu alltså, sjukt bra!
Har halvkollat på en halvbra film och bara vill att tiden ska gå lite snabbare. Ikväll är det födelsedagsfest för Josse som står på schemat. Efter de blir de en drink på Bistro innan det blir utgång på O'Learys som det ser ut just nu.
Är grymt laddad eftersom det blev lokalfest förra helgen. Längesen man träffade Josse också!

Tror det är ikväll min bror och Lönn har deras födelsedagsfest hemma i Göteborg, skulle annars varit skitkul att varit på den. Men fick jag ens en inbjudan att komma? Nej du! Något fel på syster må tro? ;) Kanske inte räknade med att jag skulle åka ner för en fest, men hade fasiken varit roligt ändå. Hoppas dom får en fin kväll iallafall!

Nu ska jag fortstätta dunka musik och peppa mig själv, alkoholen är inställd i kylen (jag kom ihåg denna gång!)
Ha en underbar lördag!


Jag och snygg-Josse i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0