Blogg listad på Bloggtoppen.se

Onsdag


Det blev en riktigt mysig dag igår. Jag promenerade ner med en sovande Noel till stan vid 12 tiden och mötte upp Sofie. Uträttade lite ärenden och snackade lite skit. Vid 2 tiden väckte vi lilleman och slog oss ner på 21an för en sen lunch, och mellis för hans del. Satt kvar rätt länge innan vi började röra oss! Noel och jag hoppade på bussen hem till pappa och Camilla, första gången (tror jag!) jag åker buss med han, han satt bara och stirra, tyckte det var riktigt spännande! Hemma hos pappa och Camilla blev det god mat och handboll. En riktigt bra dag!


Noel på bussen, spännande!


Han tjongade iväg sin stackars docka som fastnade lite roligt! :P


Sen hjälpte han till med maten också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0