Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min stackars näsa


Åh, nej. Jag som är nässpraysberoende, och alltid måste ha med mig mitt lilla mirakelspray glömde det först i lördags. Jag fick panik, frågade folk på förfesten om någon hade, jag försökte få mamma att komma och lämna det och även ett lätt överdrivet sms till sötnosen som senare hämtade upp mig "jag dör". Riktigt så illa kanske det inte var, men det är jobbigt att vara nästäppt och jag blir irriterad lätt också. När vi kom hem frågade han snällt "har du fått nässpray nu?" jag kom då genast på att jag var hemma och kunde spruta in hur mycket jag ville i min stackars näsa. Sagt och gjort. Vad händer då? Jo det tar ju slut såklart. Så idag när jag vaknar med en snuvig näsa, så är den slut. Överväger att skicka ett nytt sms "nu dör jag på riktigt", haha. Får bli näsdukar hela dagen för det ser inte ut som att Noel är någe bättre, och då blir det väll en till hemmadag.

Ja, det är faktiskt synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0