Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min kropp


Aj, min stackars kropp! Jag har träningsvärk i samtliga kroppsdelar utom röven. Tur de så jag kan sitta ordentligt iallafall :P Fick tuppjucksanfall igår igen och drog igång musik och körde styrka på golvet, jösses vad det känns idag! Var uppe redan klockan 8 imorse, starkt jobbat! Har varit ute och gått med träningsvärken i benen, men det är rätt skönt ändå, det känns som man gjort någon nytta!

Nu är jag hemma igen, ska möta farmor på stan om 2 timmar för lunch så innan dess blir det lite musik tror jag allt. Lite sång på det också!



Gud vilket fult ord kropp är för övrigt, satt och sa ordet ett par gånger för mig själv och insåg vad fult det låter. Och på tal om ful - designade facebooksteamet nya utseendet på fyllan eller? Blääkk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0