Blogg listad på Bloggtoppen.se

Miffo.


Vad jag är trött! Känns som jag varit vaken i 2 dygn och sprungit marathon. Men jag är inte ens i närheten av den bedriften. Nej, jag gick ju upp klockan 8 och gick promenad. Mötte en försenad farmor på stan för lunch någon timme senare och moffade Ming. Min träningsvärk var fruktansvärd, men det hindrade inte oss från att fynda lite!
Farmor är nästan ivrigare än mig på att hitta saker till lägenheten - så nu är jag lite småsaker rikare:
- stekspade
- "såndär man tar upp pastan med"
- disktrasor
- tvättsvampar
- WC skylt
- potatisskalare

Det var vad jag fick med mig från stan från henne denna gång. Var tvungen att stoppa henne lite, hehe. Hon själv hittade en söt sommarskjorta till sig själv på Gina. Ja min farmor är modern! Jag själv hittade ett par skor (skräll?). Dock inga klackar denna gång, utan vanliga söta tygskor jag har haft ögonen på ett tag. En eyeliner och ett svart nagellack fick även följa med mig hem!

Angående rubriken så är jag tydligen ett miffo också. Är det mitt fel att jag är inne i min egna värld när jag är på shoppings-uppdrag? Plus att du kanske inte förtjäna min uppmärksamhet. Det tror jag mer på än din förklaring i ditt sms "Miffo! Du är ju både blind och döv" haha! IM A MIFFO, AND SO ARE YOU DEAR!!

När jag kom hem så såg jag slutet på One Tree Hill och sen somnade jag platt på magen, helt slut.
Kanske ska nämna vurpan jag drog på utanför lägenheten också? Mitt knä tog smällen och det var så pinsamt att jag började skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0