Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lite mer shopping gör väll ingenting..


Så var min tanke idag när jag strosade runt på stan. Mitt mål för dagen var en försenad present till mamma och hämta blankett på Försäkringskassan. Present hittade jag, men ingen blankett. Har dock laddat ner blanketten på internet istället, varför sa ingen de från början? För tusan fjärde gången jag står utanför Försäkringskassan och rycker i en låst dörr. Hittade även en snygg jeansskjorta, och en blå party/tunnjacka till mig själv och då blev jag glad med en gnutta dåligt samvete till det. Men får väll passa på medans jag har pengar, från och med nästa månad ska jag leva fattigt!

Gick även till Panduro och köpte kedjor och säkerhetsnålar - här ska det göras axelsmycken. Blev dock dyrare än jag räknat med så jag hoppas resultatet blir bra!

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0