Blogg listad på Bloggtoppen.se

Life in a box.


God eftermiddag. Idag börjar stressen smått att smyga sig på, jag gick in i mitt rum och tänkte "fuck, hur ska detta gå till?". Jag började med att strunta i att ta tag i skiten och satte mig vid datorn och lyckades (förhoppningsvis) beställa adressändring. Efter det och en lite boost av nöjdhet insåg jag bara att det var att börja packa.. satte på Shrei skivan, för gamla tider skull och packa ner det mesta av min garderob i lådor. Med undantag för plagg jag troligvis använder i veckan och skitplagg som blir utfrysta ur min nya garderob.

Noel skrutten är sjuk igen så vi kunde inte åka och hämta mitt matbord och stolar och kolla på en läcker byrå idag, hoppas att skrutt är bättre imorgon. För hans egen skull och min givetvis! Försöker även glo på en laptop, men när min teknikkunskap är ungefär på minus så känns det hela alldeles för främmande för att försöka sig på en chansning till vad som kan bli bra. Min bror svarar inte dock på mitt rop på hjälp, kan möjligtvis befinna sig i en skolbänk (bäst för honom så det inte är en diss!). Hjäääälp!!

Fan, nu håller jag verkligen på att bli vuxen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0