Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är avundsjuk, men ändå inte.


Jag satt igår och funderade på en sak: Jag är fast. Inte bokstavligt talat, men på något sätt är jag bara fast.
Tänkte på att om saker gått lite annorlundare hade jag förmodligen bott i Spanien just nu, förhoppningsvis flyttat ut från mormor och hittat mitt eget ställe och ett bra jobb. Istället är jag i Sverige med skitväder och vänner som flyr titt som tätt. Alla är på väg någonstans känns det som ibland..men man gör ju sina val, hoppas jag inte kommer ångra mig i framtiden bara. Men å andra sidan har jag ändå inte planerat att bo i Sverige föralltid..

Jag har Emma i Austrualien.
Jag har Carro i Italien.
Jag har Jossa i Spanien.
Jag har Frankie i Austrualien.
Jag har Jennie i Egypten (tur att det "bara" är en veckas semester!)

Men men får väll se det positivt, medans dom får massor av sol och andra härligheter på sina underbara resor, får jag se alla småsaker Noel lär sig, det om något slår en bakisdag på stranden med sand i bikinin :)

En snygg Emma på en strand (troligtvis bakis med sand i rumpan!) i Austrualien. Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag är kvar här=)

2010-02-11 @ 20:24:54
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA det är tur de :)

2010-02-11 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0