Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ingen Hollywoodfru direkt.


För en stund sen slog det mig hur olikt mitt liv är från en Hollywoodfru. Jag kände en gnutta avundsjuka när det såg de jag-har-en-personlig-tränare kropparna, smuttandes på ett glas vin medans dom lagade iordning en god middag. Jag vaknade upp ur dagdrömmandet och fann mig själv ståendes i en ful träningsoverall med håret år alla håll, smuttandes på ett glas halvljummen mjölk och var halvsvettig från ett tappert försök till träningspass på mitt vardagsrumsgolv. Ibland är livet bra orättvist alltså!

Nu ska jag snart avnjutna min middag med 3 ingredienser, varav en är ketchup som tillbehör. Tänk om man hade massa pengar, vilka roliga rätter man skulle kunna hitta på och expremintera med. Jag skyller helt och hållet mina taskiga kunskaper i köket på ekonomin, så nej mamma och pappa..jag är inte dålig, jag är bara snål.

Tummen upp till hemmafruar med pengar så dom kan trolla lite i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0