Blogg listad på Bloggtoppen.se

Horoskop


Till min stora förtjusning hade nya VR tidningen skuttat ner i brevlådan när jag vaknade igår, hade dock inte tid under gårdagen att läsa den. Idag däremot, då skyller jag på min onda träningsvärk och burrar ner mig i soffan med den. Det är egentligen mammas födelsedag och jag borde vara runt i butiker och leta present, men jag känner att det kan jag göra imorgon. Hon är ändå inte hemma och hon fick en söt lapp (enligt mig iallafall) imorse på frukostbordet, där jag givetvis inte deltog. Jag låg och drömde massa skumma drömmar, som alltid.

Fastnade på mitt Horoskop, brukar vanligtvis skumma igenom just det delen, det är ju inte det intressantaste i tidningen om jag säger så. Men nu fick jag en liten rysning längst ryggraden..

Jungfrun:
Något helt oväntat händer och plötsligt är ditt kärleksliv kaotiskt. Det kan vara att du blir blixtrande förälskad utan förvarning eller att en hemlighet avslöjas. Det är hur som helst inte enbart positivt men absolut spännande att vara med om. Det stjäl också all din lediga tid.

Hm, mja. Hade hoppats på det första alternativet, sådär inför Alla hjärtans dag och så, men får väll nöja mig med nummer två. Och visst, snälla..gör det igen så jag får uppleva denna härliga känsla av dumhet igen. Eller vänta nu lite..det har du ju redan gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0