Blogg listad på Bloggtoppen.se

"Ge mig en puss då, det är alla hjärtans dag"


Började gårdagen med att åka till Jysk och leta matbord och stolar - hittade ett jättefint som jag ska få av min snälla farmor! Åkte till Mio och hittade en hylla som jag fick med mig hem från farmor också. Sen fick farmor "vakta" sovande Noel i bilen medans jag fick bärhjälp av pappa på systemet. Åkte hem till farmor så jag och Noel fick äta, haha! Sen åkte jag, pappa och Noel och handlade innan det var dags att åka hem.

Hem, och kollade handbollen medan jag fixade mig. Vid 7 tiden började tjejerna droppa in här hemma och det blev melodifestivalen-förfest. Jag blev både kär i hjärtekrossad inom 3 minuter. Blev tokvarm när han klev in på scenen och förkrossad när Ida informerade om att det var Mollys pojkvän jag suktade efter, typiskt alltså!

Sedan var det dags att rulla ner i två bilar till krogen. In i lagom tid för att utnyttja förmånerna som medlem innebar. Dansade på samtliga dansgolv och såg min barndomskärkek/idol E-type slänga med håret och DJ:a.
Var en riktigt lyckad kväll faktiskt! Sen åkte vi taxi hem. Jag blev "lovad" frukost på sängen och en söt lapp eftersom det är alla hjärtans dag idag, jag slog vad om att det skulle bli en ljummen öl. Jag hade mest rätt, men den var faktiskt kall!:P Somnade i knät i soffan när OS var igång inatt, helt slut efter en fin kväll med mina fina tjejer!


Sandra, Ida och Linda.


Ida, Madde och Linda bjöd på afrikansk dans!


Jag och min söta vän Fia.



Nu blir det soffläge i väntan på en pizza och tv-mys! God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0