Blogg listad på Bloggtoppen.se

Framgångssaga


Första gången jag såg dig visste jag att du var speciell, du hade en dragningskraft och jag var fast. Min kärlek till dig var stark, och jag beundrade dig så mycket. Jag såg något andra inte såg..än. Medans jag såg min lysande stjärna såg dom en söt blyg kille. Jag satt med vid sidan om planen på dina träningar, matcher och varma sommardagar följde jag med dig till planen. Du visste vad du ville, jag hade det jag ville. En vinter lämnade jag dig, kan varit ett av mina största misstag. Du började på gymnasiet. Du växte upp, blev tjejernas favorit. Du blev skolans snygging. Tjejerna föll för dig, du gillade det. Alla visste vem du var, du var framgångsrik och du var självsäker. Inte alls den osäkra blyga killen jag föll för, som jag såg något i för länge länge sedan.
Men du gick vidare och glömde det livet..och mig också.

Grattis till din framgång, jag sa ju alltid att du var speciell...
V.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0