Blogg listad på Bloggtoppen.se

Förfrysta lår och allsång i vagnen.


Burr och hej! Nyss hemkommen från en dag på stan med lillemannen. Efter att han varit och lekt av sig på öppna förskolan så slocknade han direkt. Jag promenerade runt och hann göra mitt ärende på Försäkringskassan innan han vaknade. Då mötte vi farmor för en fika på 21an. Strosade runt lite och Noel bjöd på allsång i vagnen och skulle heja och flörta med alla, inte kräsen han inte! Fyndade en fin klänning som jag tänkte ha på mig imorgon :)
Träffade även Robin och hans dotter Isadora på 21an, gulliga Noel och hon var alltså.

Nu ska jag försöka tina upp mina stackars lår och lägga mig i soffan tror jag :)

En glad liten skrutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0