Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det går bra nu..igen. Inte.


Jag har en fruktansvärd huvudvärk, känner mig alldeles vimmelkantig av värken.
Men lite flyt har jag, det magonda hann precis gå över innan det satte sig i skallen.
Har legat i soffan och masserat min mage ungefär hela dagen, skitdag.
Kände mig tom igen, lurad och allmänt dum i huvudet.

Vill bara dra täcket över huvudet. Endast en sak att fått mina mungipor upp idag, tack för det.
Ska laga middag till mig och mami om en stund, sen blir de väll soffläge och vänta på Paradise Hotel finalen innan jag får somna igen.

Det känns inte riktigt bra idag helt enkelt. Jag vaknade inte på rätt sida idag heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0