Blogg listad på Bloggtoppen.se

21:21


Idag har det äntligen blivit lite fart igen. Började dagen med att stressa, inge roligt alls. Varken frukost eller lunch hann ner i magen innan jag gick ut i yrvädret och höll på att bli till en snögubbe. Halv 12 var det möte på kontoret. 9 minuter senare, men lite klokare var det klart. Gick då till stan och hämtade Noel. Traskat runt, ätit mat och fönstershoppat hela dagen. Pappa har också varit med endel emellan hans ärenden. Sen åkte vi hem och lagade mat, gott. Sen fick vi ett rejält träningspass att försöka få Cryslern som vägen en miljon ton som hade fastnat i snön. Vet inte hur länge vi kämpade och mina stackars armar brann innan den äntligen lossnade. Jag kommer garanterat ha träningsvärk i armarna imorgon!

Noel lekte flodvåg som vanligt i badet idag...

Ja, då var det bara för mig att ta skydd!

 

Nu blir det en härlig dusch innan det blev tv-mys i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0