Blogg listad på Bloggtoppen.se

17:46


Ännu en helg är avklarad. Ännu en bakfylla genomliden. Började helgen med en myskväll med bästa granne som hade tråkigt. Vi fick för oss att färga mitt hår, sagt och gjort så efter tre omgångar blondering har jag nu blonda slingor - i mellanhåret! Hur kommer man ens på att färga något som typ inte syns? Hehe. Blev fint iallafall.

På lördagen vankades det födelsedagsförfest för Josse på kvällen. Sandra och jag rullade dit till halv 7 och då var Maria redan där, senare kom Isa. Vi 5 spelade spel och avnjöt skumpa för födelsedagsbarnet. Innan utgången på O'Learys var det Bistro och fördrink som gällde. Jag avstod, bra för både min plånbok och mig. Iväg till O'Learys, mötte Elin och Samira direkt. Dansade och hade det roligt! Efter det sprang jag och Samira mest runt, jag undrar lite varför nu i efterhand. Sen kom en sötnos och hämta upp mig och vi åkte hem till mig och sov. Nackdelen dagen efter var att jag inte fick mycket till sympati när jag var bakis och han inte, orättvist. Tror jag även svor på att jag aldrig mer ska dricka..får väll se hur det går med den saken.

Hoppas Noel är friskare imorgon, då ska vi fika med farmor och pappa! :)
Puss!

Sandra tog några bilder med sin mobil, eftersom samtliga glömt kamera (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0