Blogg listad på Bloggtoppen.se

We will rock you


Saknat mig? Jag vet att jag lovade att uppdatera snart, men internetfan har inte kommit igång. Mamma ringde dock nu och räddade mig med att ha beställt ett nytt bredband, igen. Dock fast bredband eftersom jag och donglar verkligen inte fungerar ihop. Tredje gången gillt så att säga.

Vad har jag sysslat med då? Jag har shoppat julklappar, hängt med vänner, druckit vin, lagat mat och gosat med pojkvän, även en tripp till Sthlm har vi hunnit med för att gå på den sjukt bra musikalen "we will rock you". Jag dog en aning. Vi har även varit på middag hos mamma för att "fira" morfar. Kan väl säga att vi haft vårat första bråk också, men fan rekord att hålla 5 månader utan bråk och tjaffs.

Jag har även jobbat en hel del, och fått ett halvtidsvikariat här på jobbet i 3 månader från 1 januari. Jag är supernöjd eftersom jag älskar detta jobb och trivs så bra. Jag säger inte detta enbart för att jag i skrivande stund sitter på kontoret och hör ungarna leka utanför.

God jul mina fina (finns ni kvar?) läsare, hoppas vi hörs snart. Får fnatt utan bloggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0