Blogg listad på Bloggtoppen.se

Slow down

Frågan är vad fan jag gick ut för igår. Alla tecken pekade mot en katastrof. Jag var arg, sminket envisades med att rinna, kläderna för stora och jag fick nackspärr. Det var dock inte det värsta. Danne fick feber, men inte fan hindrade det mig från att dra ut. Jag förfrös alla kroppsdelar på vägen till Jocke. Drack ikapp, blev gladare. Åkte med Alex och Chrille och stod i en kilometers kö till Lokomotivet för att sedan ångra mig och dra. Jag fick sällskap av en karl och det blev disskution om vårat förflutna, som hur du än vrider och vänder på det, var ditt fel att det sket sig. Jag betalade 250 jävla kronor för att gå in på Harrys och hänga hack i häl på min bror Simon och hans vänner. Att det sedan blev snefylla, minnesluckor, vurpa och väcka Danne utan anledning var bara toppen på moset.

Varför gick jag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0