Blogg listad på Bloggtoppen.se

Keep me alive


God kväll lovers!
Jag har 0,0 energi idag. Pyjamasen sitter på, nackspärren sitter halvt i och jag har faktiskt hostat lite.. är det nu jag kommer bli sjuk som halva stan redan är eller varit? Jag gjorde en lista för någon vecka sedan med saker som behövde göras i lägenheten, för att sätta press på mig själv skrev jag innan 2011. Jag har endel punkter kvar, plus att jag måste diska och städa som vanligt. Orkar jag? Nej.

Dagens matintag är på gång också. Ris, tonfisk och grönsaker. Nyttigt, jag vet. Det enda som fanns att slänga ihop i mitt kylskåp typ. Jag måste fan veckohandla också!


Nattlinne och läppstift (igår) var en fin kombo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0