Blogg listad på Bloggtoppen.se

Halle-fuckin'-lujah


Jag kan röra mitt huvud igen, halle-fuckin'-lujah. Ni minns att jag hade nackspärr? Jag med, av någon konstig anledning satte det sig även i axeln så jag kunde inte riktigt styrka armen enligt min vilja. Resultat? Jag fick färga håret igår kväll med en hand, men det gick helt okej iallafall.

Idag har jag gått på stan, själv. Det är så jävla underskattat att gå på stan själv. Visst man ser ut som en enstörning utan vänner, men det är skönt som tusan. Jag har hörlurarna i med bra musik och tittar på just de jag vill i butikerna, behöver inte kompromissa eller stressa. Jag införskaffade mig en nyårsklänning, en enkel långklänning jag sneglat på femtiofem gånger innan. 99,50 svenska kronor betalade jag. Jag är nöjd, förra året kostade den några lappar mer, och har använts endast just på nyår, och ett par klackisar för några lappar till som är mina snyggaste, men som jag har svårt att stappla mig fram i. Och med billigare saker - har man råd med fler öl (ett motto jag och min pojkvän mer än gärna säger åt mina snåla inköp).

Jag firade detta med en kall hamburgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0