Blogg listad på Bloggtoppen.se

You are the one


Jag är mer eller mindre halvdöd. Jag har gäspat så mycket att jag förmodligen kommer ha träningsvärk i käkarna imorgon. Jag sov skitdåligt i natt, eftersom jag sov bort halva dagen igår. Släpade mig upp vid halv 9 tiden och vid 10 var jag och lillskrutten ute på promenad. Idag var en dag när en stegräknare hade setat fint, jösses mina fossingar!

Mötte upp brorsan och Carolin för lite shopping innan det blev lunch på Ming med farmor. Sen gick vi runt lite till. En klänning och en mascara (av farmor) rikare och lite alkohol blev mina fynd. Sen gick farmor med hit hem en stund och busade med Noel som var sprallig och överenergisk. Han dansade till Dannes och deras fina singel "you are the one"  iklädd i massa armband. Finns inte ord för hur mycket jag älskar honom, det är sjukt.

Nu är jag lagom klibbig och ska snart ta en härlig dusch och fixa mig för kvällen.  Blir middag hos papi med familjen och brorsans och mina respektive. Mysigt!


min ögonsten och jag hösten -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0