Blogg listad på Bloggtoppen.se

World behind my wall


Har inte pallat att blogga idag. Är så förbannat trött på min kropp som aldrig kan funka som den ska. Ett nytt imunförsvar, tack? Har precis blivit kvitt den äckliga förskyldningen som drabbade både bihålor och magen också. Då är det dags för nya kroppsdelar att motarbeta mig och lägga av - lungorna gör mest ont just nu.

Som tur var är det inte lika uppenbart som en förskyldning när näsan håller på att kollapsa, så blir fanimej inte en till vecka instängd hoppas jag. Hoppas det stannar vid lite hosta och ömmande lungor. Varför kan inte min kropp må bra när jag gör det? Jag är ju för fan lycklig.

Idag har älskling blivit farbror till en liten pojke också. Stort grattis till Andreas och Alexandra!

_

Kan inte direkt sova nu när jag har ont i lungorna, så har bläddrat igenom en miljon Tokio Hotel bilder, kollat CSI-repriser och sms:at med Jennie och Danne. Mina bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0