Blogg listad på Bloggtoppen.se

This is my life my friend


Kvällen igår blev riktigt blöt. På alla plan. Massor av alkohol, svett och även tårar (inte av mig). Jennie hämtade upp mig vid 5 tiden för att sedan dra hem till henne och käka och fixa oss. Folk började droppa in och helt plötsligt var vi 10-talet tjejer och David. Han trivdes nog. Speciellt när det blev dans och rumpor och tuttar skakades flitigt! Spelade lite "jag har aldrig" också.

Åkte ner på stan och in på Harrys. Så fruktansvärt äckligt svettigt att vi inte klarade att vara inne. Dansade loss på bakgården istället till lite live-musik. Svettigt och lite dramatik på det. En käftsmäll av misstag och avslagen öl.
Drog hem innan det stängde för att hoppa ur de svettiga kläderna jag dansat i och hoppa i en annan klänning och tillbaka ner på stan och mötte upp dom andra igen. Även min fulla fnittriga pojkvän och Ola joinade oss efter spelning. Skulle bli efterfest men det sket sig, satt ute ett bra tag innan jag och fullis-Danne traskade hem till mig igen.

Idag har vi sovit länge. Jag har ont i magen och mår illa, han ont i huvudet. Vi kompletterar varandra så att säga.


När vi kom hem i natt gjorde Danne sig lite fin för mig. "maaaanligt" som Jennie hade sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0