Blogg listad på Bloggtoppen.se

Spakväll med bästa


Gårdagen blev mysig, som vanligt med min älskling. Trots hans försök att ge mig hjärtattack och svalda hårbollar som följd av försöket! Vi hyrde film. Ice age 3, äääntligen! Men först blev det "Livet på BB" och få lite sympationt i magen.

Vi garvade oss igenom filmen som var riktigt bra, dock inte lika uppenbart roliga skämt som i 1an och 2an, men bra var den ändå! Sen blev det lite CSI (yes, jag har fått honom att bli en kriminalserie-nörd!) och lite Criminal Minds innan det var läggdags. Var tokdöd imorse uppenbarligen när klockan ringde, vaknade av en fullt påklädd karl som pussade mig i pannan, haha!

Nu blir det strax stan och inhandla nya hörlurar, ääntligen ska jag slippa gå och nynna på låtar i huvudet. Köpa ansiktsmask också. Sen knalla bort till Jennie för spa-och bubbelbadskväll med de bästa tjejerna som finns.


(bilden är snodd från Google!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0