Blogg listad på Bloggtoppen.se

Raise your hands together


Förbannat bra dag. Första dagen ordentligt på benen. Jag har nog världens bästa pojkvän som vips gav mig energi. Dels med alla fina sms, som jag alltid får. Sen kommer gullet hit och lämnar presenter också. Hur fan kunde jag få en sån bra pojkvän? Det är sjukt. Sitter och luktar på den stora fina rosen och bara ler för mig själv.

Vi hann med en vända på stan idag också och inhandlade den sista presenten till Noel. Jävla skitgrej för övrigt som inte funkade, haha! Lyckades även pillra in PUK-kod på mobilen, yey! Som tur var är det löst nu. Stackars Danne som får stå ut med mina klantigheter.

Ikväll har det varit kalas för Noel. Vi har grillat och ätit tårta. Kollade på "Hajar som hajar" som vanligt - fast med två små gosisar i soffan. Huuuur underbaaart som helst! Han och Lovis, hans kusin. Han har också fått massa fina presenter som han blev glad över, vägrade ta av sig sin ryggsäck. Vi sjöng och Noel klappade åt sig själv. Riktigt mysig kväll med familjen plus några andra.

Dags att tråka på soffan. Danne har spelning. Jag orkar inte festa, dock skriker mina sprittarmar efter öl :( Bara att ladda till nästa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0