Blogg listad på Bloggtoppen.se

Muttan.


I natt drömde jag en sjuk dröm igen. Jag köpte mig en liten söt hundvalp - och döpte den till Muttan?! Frågan är hur jag kom fram till det, mitt omedvetna jag är tydligen ännu mer idiotisk än mitt medvetna.

Då slog det mig - tänk om detta varit i det verkliga livet. Jag hade skaffat en söt hund, Muttan. Var stolt och glad, vart skriver man det? Facebook. Ni kan ju tänka er vad folk hade trott om mina statusuppdateringar om dom hade varit i stil med:

"Ikväll ska jag och muttan bara mysa"
"Danne leker med muttan, jag ska nog passa på att ta en powernap då"
"Någon som vill leka med mig och muttan ikväll?"
"Ska ut och passa på att fota muttan lite i det fina vädret"

(Och helst då alltid glömma att namn börjar med stor bokstav.)


Kommentarer
Postat av: Olalalalalalalalala

Jag måste mata muttan.

Muttan har diarré- sjukt ofräsch.

Muttan löper hahaha :D

MUUUTTAAAN!!! (när hon sprungit bort)

Muttan leker med grannens hund.

OÄNDLIGT bra kan det vara :D

2010-08-26 @ 17:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0