Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mitt lilla hjärta


Idag fyller mitt lilla hjärta år, igen. Han blir 2 hela år idag. I 2 år har jag älskat den lilla växande varelsen mer än jag någonsin trodde var möjligt. Aldrig trodde jag att han skulle betyda så mycket för mig och få mig att vilja bli en bättre människa. En bättre förebild. För varje sak han lär sig växer min kärlek och stolthet i takt med honom. Du är världens bästa unge och jag kommer alltid älska dig och finnas där för dig!

GRATTIS NOEL PÅ 2-ÅRS DAGEN.



Första bilden, kärlek vid första ögonkastet.


Första bilden när han fått komma hem från BB.


Vi föralltid lillskrutten. Jag lämnar dig aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0