Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min värld snurrar, men jag står still.


Inte en effektiv dag. Försökte förgäves sova bort illamåendet, vilket inte lyckades speciellt bra. Bädda ner mig i soffan sen och har hinkat i mig massa vatten, springer som en jojjo till toaletten..och får då yrsel, oskönt! Det enda vettiga jag lyckats gjort idag är att diska, i trosorna, till Miley Cyrus. Som en 5 åring som hjälper morsan i köket.

Imorgon blir det fan andra bullar, om jag så skulle vara döende så ska dagen bli lyckad. Får ett lyckopirr i magen. Är så lycklig! Får hoppas att Noel behandlar mig väl på dagen så jag har lite energi till kvällen. Planerna avslöjas i nästa inlägg.

Nu ska jag avlida i soffan till kriminalserier.
Puss och kram!


världens fucking bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0