Blogg listad på Bloggtoppen.se

Make me wanna die


Jag somnade vid 5 tiden imorse, trött som fan utan hjälp av CD-bok. Måste fan hem till mami och hämta hem mina roliga böcker så jag har något att sysselsätta mig med om nätterna, annat än att fara runt och leka akrobat. Ikväll kommer jag iallafall somna gott. Av två anledningar. Jag gick upp 12 idag, och har därför inte fått överdrivet mycket sömn. Sen att älskling ska sova här. Då går det helt enkelt inte att flyga runt i sängen, då blir stackarn mosad och dessutom sömnlös han med.

Jag är lite trött redan nu, fy fan.

Jag har iallafall fått tummen ur arslet så att säga idag. Drog ner till Arbetsförmedlingen, handlade badrumsgrejer på Hemköp, nödvändigheter på Apoteket och alkohol till helgen på Systembolaget. Belönade mig själv med att köpa med mig en cheeseburgare till lunch.
Har även diskat lite och bäddat rent. Senare ska älskling och jag gå och hyra film och mysa!

Denna låt förföljer mig, love it: The pretty reckless - Make me wanna die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0