Blogg listad på Bloggtoppen.se

Könshår.


Snyggt namn på ett inlägg va? Men det är vad detta inlägg handlar om. Det var samtalsämnet mellan mig och Danne på tisdagskvällen. Det var självklart Sex education på tv som drog igång samtalet pch funderingarna.

Nu är grejen sån att jag reagerade på en sak. På Sex education visade dom en gäng välbehårade kvinnor, men sa att dom inte kommit på vad könshåret är till för. Vi kan alla under 35 hålla med om att det inte är där för att göra det snyggt iallafall.
Men då slog det mig att: heey, vad är det tjejtidningarna brukar säga om könshår?
Jo, att dess uppgift är att bilda som ett "lufttäcke" och på så sätt behålla könets naturliga PH-balans.

Då kan man ju undra om det är England som är helt efter eller om det är några välpälsade medelålderstanter här i Sverige som försöker tutta i folk att könshåret är bra för att dom ska må bra med sina buskar?

Då kom jag på att tänka på en annan sak. Oralsex. Inte den mest hygieniska aktiviteten i sig. Men blir det fanimej inte värre med en buske man kan tappat bort både det ena och det andra i utan att märka det? Och hur skönt blir det för givaren med hårtussar som kittlar än i näsan?


Kommentarer
Postat av: anette

Var du tvungen å lägga ut en nakenbild på mig...????

2010-08-25 @ 19:41:19
Postat av: Tobbe

Ohh dra åt helvete... HAHAHAHA! Det va bättre förr inte sant

2010-08-27 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0