Blogg listad på Bloggtoppen.se

Just shoot me


När jag igår tidig kväll insåg att man älskade nässpray var slut kröp paniken sig på. Jag försökte med allt senare på kvällen för att kunna andas så länge som möjligt. Munskölj funkar inte som nässpray, det svider bara satan. För att göra nästäppan ännu värre väljer kanal 5 att sända ett Criminal Minds avsnitt i natt jag alltid gråter till, jävla Spencer Reid. Så jag kunde absolut inte andas efter det. Däckade tillslut av utmattning vid halv 5 imorse, hur jag lyckades andas under tiden jag var nerkubbad är ännu oklart. Vaknade av att jag inte kunde andas innan 8. Skapligt oskönt, är så trött!

Har plockat upp kläder på golvet och bokat tvättstugan till senare. Väntar på att mami ska komma hit med nässpray så jag kan sova middag, på förmiddagen. Det går bra nu!

Har bara lyckats kolla på två av dom elva filmer pappa kom med häromdagen också. "The wedding date" och självklart den gamla godingen "Festival". Någon mer som hade en crush på Sverrir i både den filmen och i älskade serien "Nya tider"? Jag hade det iallafall, haha ;-)


Sverrir Gudnarson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0