Blogg listad på Bloggtoppen.se

In my head.


Saaaataaans huvudvääärt, aaaj aaj aaj!

Avslutade födelsedagen igår med pojkvännen som sagt. Sjukt trötta var vi båda två och bosatte oss i soffan framför tv:n. Kollade lite film och CSI såklart. Övertrötta och skratta åt allt och ingenting innan sängen lockade för mycket. Drömde i natt igen att han dumpa mig, haha..alldeles förvirrad var jag när jag vaknade och han inte var kvar i sängen när han gått till jobbet. Jag ska sluta upp med det, har han sagt. Jag ska försöka!

Har inte blivit mycket vettigt gjort idag tack vare huvudvärken, men har sökt ett jobb iallafall och bestämt dejt med mamma imorgon. Hoppas inte huvudvärken hänger kvar!

Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0