Blogg listad på Bloggtoppen.se

I will survive


Lördagskvällen spenderades med en familjen hos pappa. Vi åt kräftor och annat smått och gott på uteplatsen i duggregnet. Vid 22 tiden var jag äntligen hemma hos Sofie och fick klunka i mig det i min flaska rosé som jag hade kvar. Ner på stan och in på O'Learys, jag fick direkt åldersnojja. Det enda postiva med stället igår var att min älskade Wictor befann sig där. Sen gick vi till Royal, knökfullt och vi gav upp rätt snabbt och hamnade tillslut på Håpes istället.
Gick hem innan det ens stängde, så opeppade var vi. Gick hem och inväntade Danne som varit på spelning.

Sen blev det en cigg ute i pyjamas när Rickard ville säga hej. Hoppas inga grannar ser mig tänkte jag när jag satt i min lilla pyjamas mellan två killar. Ingen granne såg mig vad jag vet, men min syssling gjorde en liten snabbvisit i jobbet i min port. Jag hade förövrigt ingenting med det att göra.

Kan man bli mera bortskämd än jag blev när vi skulle sova? Blev kliad på ryggen och somnade fan fort. Mådde dock apa när vi vaknade. Min fina var gullig och höll om mig och pussa på mig, mysigt trots att jag kände mig döende typ, haha!
Har äntligen fått i mig lite mat och mår bättre nu som tur var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0