Blogg listad på Bloggtoppen.se

I know you want to


Jag mådde piss i natt, låg bara och for runt och kunde inte koncentrera mig på att ligga still och försöka sova. Det värkte till och med i ögonlocken när jag rörde ögonen eller blinkade. Jag är jättesugen på att kolla gamla älskade Disney- och Astrid Lindgrens filmer. Jag blir alltid grymt barnslig när jag är sjuk. Men har inga hemma tyvärr :(

Och jag vet, att du vet, att jag vet att du funderar på att skicka in en eller flera frågor till min Frågestund i inlägget innan. Tveka för fasiken inte, hjälp en stackars sjuk kvinna i nöd att sysselsättas och få på så sätt också reda på frågorna om mig du undrar över.

Ni har till 22 ikväll på er (ändrar tiden så jag hinner att sova lite och förhoppningsvis några fler frågor droppar in!)



Kommentarer
Postat av: Soje

Vilken Disney film är favoriten?

2010-08-18 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0