Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hide and seek


Natten var lite ovanligare än de flesta andra nätter. Kl 4 i natt sprang jag runt med golvmoppen och jagade en äcklig trollsländsliknande fanskap som surrade mig i öronen och väckte mig. Jag hade redan dödat hans kompis innan jag gick och la mig. Jag och Danne var helt säker på att dom flygit ut genom fönstret igen, men icke det alltså.  Dom lekte kurragömma, och nu är dom döda. Perfekt slut på leken!

Ska strax gå bort till Emma för ytterliggare en kväll med tjejerna, perfekt! Skulle egentligen vara utflyttningsfest för Dannes lilla stalker Ola. Men min klantiga pojkvän kom på igår kväll att han hade spelning. Mamma säger att det passar bra att han också kan vara klantig, för då passar vi bättre ihop. Jag kanske håller med.

Hejdå.

Ps. Vilket knäppt sms jag hittade från Danne.
"Du är unik! På ett bra sätt:) Jag tar hand om skiten sen. Puss på dig!"

Låter ju som att jag beordrar honom att göra lite skumma saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0