Blogg listad på Bloggtoppen.se

Göteborgsbesök.

Knallade upp till tågstationen helt snurrig i skallen vid halv 2 tiden idag för att möta Simon och Carolin från tåget. Jag drömde att Danne dumpade mig på natten och var lite småförvirrad, haha. Åkte hem till mamma sen och åt maffig lunch, oskönt för min redan spända mage. Glodde tv, skrattade och pratade. Vi spelade 'fia med knuff' också, min bror skrek mest och vann, trots att jag var typ bäst i början. Åt räkmackor ikväll och nu putar min mage verkligen ut. Skönt att ta en kvällrpromenad hem iallafall på det. Nu blir det film, och kanske ett par kriminalserier innan sängen kallar. Blev lite konstig sömn i natt och gäller att vara pigg och fräsch imorgon när vi ska fiska, då ska jag fanimej vinna!




Simon och Carolin i Spanien för några veckor sedan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0