Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fyllesvammel


Kan hända att det blev ett glas för mycket eller två igår, men jag hade kul och det är fan huvudsaken.
Vi började med 20års firande för Jennies lillebror Jeppe som sagt i huset, massor av folk, mestadels småbrudar fyllde altanen. Tur att vi äldre damer ingav sådan stor respekt att vi fick ha våra stolar i fred, haha..Lärde dom att skaka lite booty också, de lilla dom hade att skaka..haha! Nu menar jag absolut inte att låta bitchig, dom man pratade med var rätt gulliga...tills dom fick för sig att det var helt okej att byta bort våra låtar. Blev lite bråk också och polisbesök(?) när vi tjejer hoppat in i taxin.

Vi drog till Harrys och dansade, men som den rocktjej jag är trivs jag inte bäst på partygolvet (vad fan heter det?)..nix, schlagerbaren ska det vara för att det ska vara roligast för mig. Haha! Tur att man hittade morsan i vimmlet och kunde skaka lite rumpa och sjunga där då. Skrämde slag på min älskling också förmodligen med mitt fyllesvammel. Man borde uppfinna någon grej som ger en stötar när man säger/smsar gojja på fyllan.

När jag kom hem var jag en aning rund under fossingarna, vilket ni säkert såg i det tidigare inlägget..Piercade läppen och lyssnade på musik. Piercingen är dock borttagen nu och läppen är aningen svullen, ser ut som jag gjort en liten läppförstoring..rätt snyggt dock, matchar inte så bra till överläppen då kanske, haha! :-)


saknar dig redan kompis! r.i.p piercingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0