Blogg listad på Bloggtoppen.se

Frågor & svar.


Det här med min lilla frågestund gick ju helt okej iallafall. Det vällde ju direkt inte in frågor, men jag är ju ingen toppbloggare. Men fick en massa nya bloggläsare, tackar för det och hoppas att ni fortsätter läsa min blogg. Nu kommer svaren!

Soje: Vilken Disney film är favoriten?
Svar: Det var en svår fråga. Jag tycker de flesta Disney-filmerna är geniala. Men för att säga mina tre favoriter för det är svårt att välja en? Då vore det Lejonkungen, Pocahontas och Skönheten och Odjuret tror jag :-)

Elin: Vad är det mest pinsamma som har hänt eller du gjort?
Svar: Nu ska jag vara ärlig, som jag lovade. När jag kissade på mig, när min stackars kompis bar mig på ryggen. Jag och en killkompis tävlade i att shota en riktigt stark och kryddad sprit på en fest. Killkompisen spydde efter en shot, men jag blev påhejad av mina kompisar och det slutade med att jag shota i mig hela flaskan, skjutsade ner min kompis på stan med cykeln och sen slog det till. Stackars min kompis som både fick bära mig på sin stackars rygg och utstå när jag inte kunde hålla mig längre. Detta skrattas det ofta åt när det kommer upp under "jag har aldrig"-leken. Jag var 16 eller 17 då förövrigt.

Zalle: Är inte du gift?
Svar: Jo, jag var låtsasgift med dig innan du dumpade mig. Shame on you my friend! ;-) Men nej, jag är inte gift.

B: Läser du någon sexblogg?
Svar: Ja, jag tycker det är superintressant med sex så självklart gör jag det! Jag läser bloggen http://www.truthtobetold.blogg.se som drivs av Issa och Marie. Bloggen är väldigt personlig, spännande fakta, sexiga bilder (dock aldrig på dom själva) och andra roligheter. In och läs!

C: Ska vi ha sex?
Svar: Är du snygg? Nej, skämtåsido. Det framkommer ju inte ens med "C" om du är man eller kvinna, plus att jag har en pojkvän så får nog tyvärr passa på det erbjudandet.

O: När får jag gosa med min pojkvän igen? ;)
Svar: Jadu, OLA! Du brukar väl ha honom på söndagar? Eller vill du ändra dag?

C: Vill du vara som kissie o pissie o dem där? =)
Svar: Nej, jag skulle inte vilja bli som Kissie. Varför skulle man vilja bli känd och rik på att låtsas vara en annan och dessutom sämre version av sig själv? Den enda bloggaren jag skulle kunna byta plats med är Kenza, där har vi någon som jobbar på riktigt för sitt kändisskap som designer, reporter, modell osv. Och självklart för att hon får träffa Tokio Hotel! :-P

Anonym: Har du och din kille några planer på att gifta er?
Svar: Detta måste vara en ny läsare på bloggen, hehe. Jag och min pojkvän har inte varit tillsammans länge och har därför inte tagit upp det ämnet. Jag återkommer!

Emma:
favorit parfym ?
vilka bloggar läser du ?
hur många inlägg dagen tycker du man ska skriva ?
har du bra själv förtroende ?
vem betder mest i ditt liv ?
Svar: Mina favoritparfymer kommer från Escada. Tycker dom är fräscha, ungdomliga och passar mig mycket bra!

Jag läser många bloggar. Mina vänner, vänners vänner om jag har tid och lust. Men om du syftar på storbloggarna så är det Kenza, Kissie, Gaybloggen och Paow.. och ibland även ett gäng andra kända bloggares bloggar.

Det är ju helt upp till en själv, men ett par inlägg om dagen. Tycker personligen att det är skitkul att gå tillbaka i arkiven och se vad man pysslade med för ett tag sen, och de går ju inte utan inlägg, eller hur?

Nja, det varierar. Jag har alltid haft ett superdåligt självförtoende och behövt mycket bekräftelse, och inte alla gånger på bra sätt. Men nu när jag är äldre och insett att det inte handlar om vad andra tycker om mig, utan hur jag själv känner har det gått bättre. Vem bryr sig om någon tycker jag är ful, fet och dum i huvudet? Det finns säkert flera som tycker att just jag är fin, har en kruvig och vacker kropp och är smart, så varför lyssna på dom som trycker ner dig? Så jag försöker helt enkelt fokusera på de bra sakerna med mig och mitt utseende.

Kan tyvärr inte välja en som betyder mest i mitt liv. Båda mina föräldrar är mitt livs klippor. Det är tack vare dom två jag står här idag. Jag älskar mina föräldrar över allt annat och tackar dom för att dom aldrig gav upp hoppet om mig och alltid hjälpte mig.
(självklart syskon och vännerna också!)
A: Tjenna bloggen! Nu är jag här och undrar igen, does size really matter!? och är mina 10 activa min lagom!? whats hot and whats not!

chaaa chaaa =D
Svar: När jag och mina tjejkompisar diskuterar så lyder det alltid så att en kille som är välutrustad oftast tror att det räcker med det, och därför inte anstränger sig som en "mindre utrustad" kille gör som känner att han måste "kompensera". Det har vi alla varit med om, och vi är alla överens om att vi hellre har en "mindre utrustad" kille som anstränger sig och vet vad han gör än någon med ett par centimeter till.



Hoppas ni är nöjda med era svar, tack som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0