Blogg listad på Bloggtoppen.se

%"&#=?!"


Jag är så jävla förbannad att jag får huvudvärk. Så frustrerande när saker inte fungerar som det ska, och det kan fan inte vara jag som är så jävla oteknisk att skiten fuckar sig. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH VILL SLÅÅÅÅ NÅGOOOOT!!! Jag vill ju kunna använda min nya kamera ordentligt utan att den flippar ur?!

Nej fan, lägger in bilder på mina knepiga naglar jag fixade nu ikväll, självklart blev det inte lika bra som jag hade tänkt.
Varför ska saker vara lätt för när det kan vara svårt liksom?

Före:


Efter:

Använde svart lack under och IsaDora's vita graffitilack över. Ser ut som tippex, inte det jag förväntade mig. 69 kr, Kicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0