Blogg listad på Bloggtoppen.se

En dag med mamma


Dagens hat: försening.
Bidrar med oro och paniiiiiiiiiik. Hoppas det löser sig inom dom närmsta dagarna annars kommer jag gråta.

Rullade ner på stan efter lunch för att möta mamma. Vi slog oss ner på Spicy hot och tog en sen och stark lunch, haha! Satt och pratade lite. Försökte shoppa lite sen också men det gick ju lite sådär. Kom hem med två nagellack och ett minneskort till kameran iallafall, nu gäller det bara att förstå sig på den knepiga men otroligt snygga kameran!

Kunde inte andas tillslut och fick springa till Apoteket, det är fint när butiksbiträdet reagerar på hur täppt jag lät och tyckte synd om mig, hehe. Ikväll blir det fixa naglarna och bara gosa i soffan!



Min nya knepiga pärla! Någon som vet varför den stänger av sig när man ska försöka kolla på bilderna man tagit?
Så förbannat f-r-u-s-t-r-e-r-a-n-d-e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0