Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dags att växa upp.


Det är fan dags att vakna upp fröken Alex. Har vänt på dygnen lite, tillbringar för många timmar i pyjamas, nerbäddad i soffan. Sjukt mysigt dessa regniga dagar. Men jag vet ju hur förbannat mycket bättre jag mår när jag är aktiverad. Sökte som tur var ett jobb idag, först gjorde jag det bara för att. Sen när jag berätta om det för Danne slog det mig att det vore lite awsome med det jobbet faktiskt, får väl se om man får det. Eftersom man måste vara superutbildad, erfaren som en 40 åring, men helst ung och aktiv och samtidigt kunna flertalet språk lär jag hamna rätt långt ner på bäst-listan. Plus att jag har en jävla massa otur, mest där det hela skiter sig om det gör det, faktiskt.

Varför ska jag kunna flytande arabiska när jag ska städa tillexempel?
Pratar jag bort skiten?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du kan söka jobb på mitt jobb, dom behöver för de mesta personal ;P nackdelen (för dig, inte för mig hehe) är ju att du måste flytta hit upp <3

2010-08-18 @ 16:04:28
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0