Blogg listad på Bloggtoppen.se

B-day 21

Hello mina goa läsare!
Har varit dålig uppdatering här nu, shame on me. Har varit full rulle hela helgen. Igår firade pappa, Noel, Camilla och farmor mig här med presenter och fika. Blev sedan lite fixande här i lägenheten och Camilla passade på att städa. Noel tjatade mest om Danne och diggade gulligt till deras musik. Fick en stor fin spegel som befinner sig över min soffa nu och digitalkamera, och såklart cykeln från farmor.

Strax efter 17 drog dom. 18:15 blev jag upplockad. Stressigt men jag hann! Jag, Sandra, Iza och Frida drog ut till Frida i skogen innan det blev förfest hos Wilmer. Ner på krogen sen och dansa oss svettiga! (tack för födelsedagsdrinken David och Jocke!)

Idag var det segt att ta sig upp, när man var liten flög man ju upp på sin födelsedag, haha! Åkte ut på landet och firade mig och kusinen Sebbe lite. Åt massa god mat och fick presenter. Pengar av mormor och Stefan, vas och pengar av morfar, lakan-set, joggingskor och dongeln (som jag fick i tidig födelsedagspresent när jag pajade den gamla)  av mamma.
Nu blir det bakismys med pojkvännen!

Tack så mycket för alla gratulationer, och ni som inte grattat..släng er i väggen!


Jag och Sandra igår. Creeepyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0