Blogg listad på Bloggtoppen.se

All the love i need and feel keep me going.


Förbannat bra kväll igår. Vill svära men pappa tycker jag svär så mycket, förstår inte vad han fått det ifrån?
Vi var ju som sagt på middag hos papi och dom igår. Pappa stod för matlagningen, hämtmat med andra ord. Thai.
Noel var speedad och lekte pajas för att impa på Danne. Men vi fick allt en liten mysstund i soffan med honom när han åt välling och kollade "Hajar som hajar" som vanligt. Sjukt mysigt var det att gosa med båda samtidigt.

När min kära familj mobbat klart mig, vi fått i oss några cider/öl och jag bytt om till min nya klänning körde mami ner oss till Harrys. Min dude är ju så förbannat cool att vi fick gå in på VIPen och fick lite gratis alkohol under den grymma spelningen av Duo jag. Väldigt lyckat måste jag säga!

Sen efter lite velande på stan så gick vi hem hit till mig och myste! Sov så gott i natt. Lyckligt sovande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0