Blogg listad på Bloggtoppen.se

All I need is you.


Fruktansvärt jävla apbra kväll det blev. Jag kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon av allt skratt. Jag promenerade bort till Jennie till halv 5 och var där ett tag innan dom andra segisarna dök upp. Så jag och Jennie hoppa i bubbelbadet, plaskade och sjöng lite sånger. Sen droppade dom andra tjejerna in och vi bubblade, bastade, dansade, hade hår-och ansiktsmaskar och hade grymt kul.

När vi duschat tillsammans, bytit om och städat gick vi vid halv 10 tiden och köpte mat. När vi ätit klart var det dags för spel! Jag och Pagge vann "med andra ord" över dom andra dummisarna. Sen fick jag och Ida stryk i Buzz, sen även jag själv..2 gånger till.

Helt underbar kväll med de bästa tjejerna som finns (självklart var inte alla där, ni räknas också!)
Jennie Ida Pagge Amanda Emma Sofia Tine.

00:30 var kvällen slut och jag tog en powerwalk hem. Nu vankas det sömn!


Bästa vän Jennie och jag i våra ansiktsmasker och varsin öl.
Min ser äcklig ut, men det var chokladmask som luktade exakt som Nutella, mums!

Kommentarer
Postat av: sandra

söta ni är tjejer ! <3

2010-08-13 @ 06:13:19
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0