Blogg listad på Bloggtoppen.se

# 4


Idag är det fanimej sjukdag # 4. Jag får väl snart liggsår och mina små snart obefintliga muskler förtvinas. Min näsa kommer snart ramla av av allt snytande och om jag dricker 2 liter, så svettas jag minst 4. Jätteskönt, verkligen!

Min tvättkorg är överfull och rena underkläder slut, tror jag har några små trådar kvar i lådan bara. Bokstavligt talat..idag knöt jag på mig trosorna, ska detta vara sexigt? Hur fan tänkte man när man var ung och längtade efter att få använda stringtrosor, några gick tillochmed så långt att dom klippte sönder sina annars bekväma trosor. Nej fan, nu är jag vuxen och vill ha underkläder som faktiskt är sköna, med andra ord måste jag tvätta imorgon så jag slipper trådar i rumpan!

Pratade med Noel om att det faktiskt var hans 2-årsdag idag och om han var medveten om det, ja svarade han. Sen babblade han bara om att han åkt bil med pappa. Jag fick med andra ord inte en syl i vädret. Blev sedan rastlös och samlade krafter till att diska, städa kök och badrum. Nu är jag helt varm och slut, nu ska jag avlida på soffan!


Lilla prinsen förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0