Blogg listad på Bloggtoppen.se

2010 Augusti 17


Bara för att det är så förbaskat roligt att vara sjuk så kör vi på det. En konstant droppande näsa (som nu blivit röd av allt snytande), massor av nysningar, tungt huvud och värkande bihålor. Så jävla underbart! Eller inte.. måste bli frisk.

Var tvungen att pallra mig ner på stan för att fixa med lite papper och kika på presenter åt Noel. Fick ta med mig massor av snorpapper att snyta mig med varannan minut. Fräsch tjej! Frös och svettades samtidigt. Lyckades iallafall hitta två presenter till lillprinsen. Hoppas jag inte blir sämre för fler måste inhandlas!

Ikväll blir soffhörnet min bästa vän, och jag som ville kolla på älsklings och deras spelning. Attans!
Hoppas ni mår bra.


Bästa vän, jag och Fia (som för övrigt fyllde 22 igår, grattis gumman!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0